פרופיל מוצר – פרופיל אלומיניום

מהם פרופילי אלומיניום. מה היתרונות של מתכת האלומיניום. אילו מוצרים מייצרים מאלומיניום ומדוע כל כך אוהבים אלומיניום בתעשייה, בניין, אלקטרוניקה ועוד.

אנו שומעים לא מעט בשנים האחרונות על עבודות אלומיניום, וכן את המושג פרופיל אלומיניום. מהו פרופיל אלומיניום? מה כל כך טוב באלומיניום שהפך אותו למבוקש כלכך? 

פרופיל אלומיניום – מה זה?

למילה פרופיל יש שימושים רבים, אם לצדודית הפנים כמו ב"תמונת פרופיל" או בצבא, כשמדובר על "פרופיל רפואי". בתעשייה יש למילה פרופיל משמעות אחרת לחלוטין – מדובר בחלק בעל חתך מוגדר, העשוי מתכת, שבומשתמשים לבנייה. דבר נפוץ בתחום הבנייה והאדריכלות הוא פרופיל אלומיניום – אותו חלק עשוי אלומיניום, המשמש בהרכבת מוצרים כמו חלונות, דלתות, מקלחונים, שלטים, מערכות סולאריות, ריהוט והרבה דברים נוספים בתעשייה. פרופיל אלומיניום הוא למעשה הצדודית של אותם מוצרים, השלד או המסגרת שלהם. חברות שתחום התמחותן הוא עבודות אלומיניום מייצרות פרופיל אלומיניום בגדלים שונים לצרכים שונים. למשל, פרופיל אלומיניום לקירות זכוכית במשרדים. חברה לעיצוב חלונות לוקחת פרופיל אלומיניום המתאים לה, וממנו מרכיבה את החלונות.
יש פרופילים העשויים מחומרים אחרים, למשל, פרופיל ברזל. אולם ישנם יחסית מעט סוגי פרופילי ברזל, בעוד פרופיל אלומיניום ניתן להשגה במגוון גדול שלסוגים וגדלים – זאת הודות לכך שהאלומיניום הינו חומר נוח לעיצוב, וחברת עבודות אלומיניום יכולה להכין ממנו מוצרים מסובכים ומורכבים יותר. 

למה דווקא פרופיל אלומיניום?

יתרונותיו של פרופיל אלומיניום כמסגרת לחלון, לדלת, למקלחון, שלטים, מערכות סולאריות, ריהוט והרבה דברים נוספים בתעשייה רבים הם.
ראשית, מדובר על חומר חזק ועמיד. פרופיל אלומיניום אינו מחליד, אינו ניזוק בקלות מפגעי סביבה או מכמות הלחות בחדר האמבטיה. פרופיל אלומיניום יחזיק שנים רבות כשהוא מבריק ואיתן, בעוד מתכות וחומרים אחרים יתבלו עם הזמן.
פרופיל אלומיניום הוא נהדר לאיטום – תכונה חיונית ביותר לחלון ולדלת המשמשים כפתח בקיר וזקוקים לבידוד מפגעי הסביבה, כמו רעש או מזג האוויר. האיטום חשוב גם כשמדובר על פרופיל אלומיניום בלגי עבור מקלחון מזכוכית, היות ואיננו רוצים שהמים במקלחת ידלפו דרך החיבורים וירטיבו את כל החדר.
פרופיל אלומיניום הוא גם קל יחסית במשקלו. הלא דלת שמסגרתה עשויה פלדה מחוסנת וכבדה תהיה בעלת משקל רב, ועל כן פחות נוחה לפתיחה ולסגירה.
לא לשווא ישנן חברות כה רבות בתחום עבודות אלומיניום. האלומיניום הוא חומר נוח לעיבוד ולעיצוב בידן של חברות עבודות אלומיניום, ולכן אפשר להשתמש בו עבור אינספור מוצרים רבים ומגוונים. 

זה מה שעושות חברות עבודות אלומיניום? רק פרופיל אלומיניום?

בהחלט לא. עבודות אלומיניום כוללות מגוון מוצרים, שכן האלומיניום כאמור הינו נוח לייצור ולעיצוב, ולו יתרונות רבים כחומר גלם שימושי. עבודות אלומיניום כוללות גם, למשל, ייצור תריסים מאלומיניום. אלו תריסים מעולים באיכותם, מבודדים, חזקים באופן ניכר מתריסי הפלסטיק הרגילים שאנו מכירים, והם גם בעלי אטימה אקוסטית מפני רעשים. עבודות אלומיניום כוללות ייצור רהיטים מהמתכת המשובחת הזו, מכשירים חשמליים, מארזים למחשב, ועוד כהנה וכהנה. האלומיניום, לפיכך, הוא חומר שימושי ביותר, מהחומרים הנפוצים בתעשייה של ימינו.

אם יש לך צורך בפרופילים, מוטות, פחים, גושים או כל דבר מאלומיניום נשמח לעמוד לרשותך חברת גלובל אל.סי.אס.

הצטרפו למועדון
התקשרו אלינו: 03-6359708
או כתבו לנו ונחזור אליכם במהירות:

 




הצהרת נגישותמפת אתרהצטרפות אל מועדון הלקוחות