אלומיניום בשירות הבנייה הקלה

עד לפני מספר שנים כאשר צריך היה להתחיל תהליך בנייה, ברור היה כי מדובר בתהליך מורכב, אשר יכול להימשך הרבה שנים. היום דברים נראים לגמרי אחרת, וזאת בזכות התפתחותה של הבנייה הקלה. מהי משמעות הדברים ואיזה חומרים הם הטובים ביותר עבור בנייה קלה? כל הפרטים – במאמר שלפניכם.

מהי בנייה קלה?

בנייה לכל דבר אשר מתבצעת תוך שימוש בחומרים קלים, לרבות אלומיניום, לוחות גבס, פלדה וחומרים נוספים. באמצעות שיטת בנייה זאת אפשר להוזיל מאוד את עלויות הבנייה ולסיים את התהליך תוך זמן הרבה יותר קצר, כאשר התוצאה לא נפגמת בכלל. המבנה אשר מוקם בשטח הוא מבנה חזק ויציב, אשר יכול לעמוד איתן גם במשך שנים.
אם מדובר במבנה קטן יחסית, אפשר להקים אותו כבר במפעלי החברה המבצעת, ולהביא אותו לשטח כשהוא מוכן לגמרי. מבנים גדולים יותר יוקמו בשטח, אולם יוכלו להיות מוכנים לשימוש כבר תוך מספר שבועות ובמקסימום – תוך מספר חודשים.

הוזלה משמעותית בעלויות

בזכות העובדה כי מדובר בחומרים קלים אשר עלותם נמוכה יותר משל חומרי בנייה סטנדרטיים, הרי שגם עלות ההקמה הכוללת של מבנים מסוג זה היא הרבה יותר נמוכה.

השימוש באלומיניום בתהליך הבנייה

אחד החומרים העיקריים שבו עושים שימוש בתהליכי בנייה קלה הוא האלומיניום. חומר גמיש ומבריק זה משמש לטובת הרבה מאוד תהליכי בנייה, ביניהם:
  • סגירת מרפסות וחדרי שמש – פרופילי אלומיניום משמשים הרבה מאוד לטובת סגירת מרפסות בזכות יתרונותיהם הרבים: גמישות, בידוד, עמידות, חסינות מפני החלדה ועוד.
  • קירוי גגות – קירוי גגות אלומיניום למבנים מספק להם בידוד מיטבי מפני חום, קור ורטיבות. כמו כן, הוא עמיד מאוד בפני פגעי מזג האוויר וכמעט שאינו מצריך תחזוקה.
  • תריסים לחנייה – אלומיניום משמש גם לייצור תריסים לחנייה מקורה, וזאת בזכות גמישותו שמאפשרת לעצב אותו בדיוק על פי הצורה והמידה מחד, ועמידותו הרבה מאידך.

יש עוד לא מעט דברים שאפשר לעשות עם אלומיניום בהקשרים של בנייה בכלל ושל בנייה קלה בפרט, כגון ייצור חלונות ודלתות, ייצור תריסי גלילה ועוד.

לסיכום: בנייה קלה היא הדרך האולטימטיבית לבנות היום, בעיקר כאשר מדובר בתוספות בנייה או בהקמת מבנים ארעיים. אין בכלל ספק שזאת דרך מהירה וקלה יותר, ואין גם ספק כי החומרים והידע שיש היום, מאפשרים הקמה של מבנים חזקים ועמידים שיכולים לשמש לאורך זמן.
כמובן שעל מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר חשוב מאוד לעבוד עם חברה המתמחה בתחום של בנייה קלה ואשר שמה דגש חזק על תכנון מוקדם יסודי ועל ביצוע איכותי. יש לוודא כי החברה מבצעת את העבודות על פי תקני הבטיחות והאיכות כאחד, וכי היא מספקת תעודת אחריות אשר מכסה הן את החומרים והן את העבודה. בהצלחה!

הצטרפו למועדון
התקשרו אלינו: 03-6359708
או כתבו לנו ונחזור אליכם במהירות:

 




הצהרת נגישותמפת אתרהצטרפות אל מועדון הלקוחות