כל מה שרציתם לדעת על ארונות שרתים ואלקטרוניקה

עסקים וארגונים משקיעים הון עצום כדי לרכוש שרתים וציוד אלקטרוניקה חדיש ומתקדם. מעבר לעלויות רכישת הציוד הנחוץ לפעילות השוטפת של הארגון, יש לתכנן היטב היכן להתקין את הציוד היקר והרגיש כמו שרתים, ציוד תקשורת, מחשבים ועוד. ראוי להדגיש כי ציוד אלקטרוניקה ושרתים מחייבים גם פתרונות קירור יעילים כדי לשמור על תקינות המערכות החדישות ועל ביצועיהן. לכן, נהוג להתקין את הציוד בארונות ייעודיים לשרתים ולציוד אלקטרוניקה כדי להגן מכל משמר על הציוד היקר ולמנוע תקלות שונות כתוצאה מנזקי מים, לחות, קור, חום, ניתוקים בגלל בעיות חיווט, נזקי אש וכיוצא בזה.
למעשה, יש חברות המתמחות בתכנון ובייצור מערכות מחשוב משוכללות חלקם אף עובדות על אפליקציות מתוחכמות שפועלות על מחשבים ניידים או טלפונים סלולרים.

פתרונות אחסון חכמים לשרתים ולציוד אלקטרוניקה

לאור ההשקעה העצומה בחידוש מערכות המחשוב, התקשורת וציוד האלקטרוניקה בעסק, על מנהלי הארגון לתכנן גם פתרונות אחסון מתאימים לציוד הרגיש. שרתים ומערכות אלקטרוניקה ותקשורת עולים הרבה מאד כסף, לכן פתרון מתבקש יהיה להתאים עבורם ארונות שרתים ואלקטרוניקה המספקים הגנה מיטבית על הציוד. לארונות יש תפקיד חשוב לשרידות המערכות המתקדמות ולהגנה עליהן מפני נזקים ופגעים שונים, בין היתר, בארון משוכלל יש פתרונות אוורור וקירור כדי להגן על הציוד מפני התחממות יתר. כמו כן, הארונות אטומים למים וניתן לייצר ארונות עמידים בפני נזקי אש.

ארונות עמידים באיכות גבוהה

תכנון וייצור ארונות תקשורת, שרתים ואלקטרוניקה מחייבים ידע מקצועי וניסיון רב. טרם התקנת הציוד החדש בעסק חשוב להתאים עבורו ארונות ייעודיים ועמידים כדי להגן על הציוד היקר. יש מגוון פתרונות מתקדמים לתכנון ולייצור ארונות שרתים ואלקטרוניקה – ניתן לייצר את הארונות מאלומיניום, מתכת המצטיינת בעמידותה בפני מים, קורוזיה ונזקים אחרים. כמו כן, ארון אלומיניום לאחסון ציוד טכנולוגי נחשב לעמיד במיוחד ואינו דורש תחזוקה.
ניתן לתכנן ארונות שרתים, תקשורת ואלקטרוניקה עם אמצעי ניטור מתקדמים ועם גלאים רגישים. אמצעי הניטור מעניקים שקט נפשי ללקוח ותפקידם לזהות שינויי טמפרטורה, לחות, חדירת מים, עשן וכדומה. אמצעי הניטור שולחים התרעה בזמן אמת במייל או בהודעת טקסט, כך ניתן לטפל בבעיה במהירות ולמנוע נזקים לציוד היקר.

ארון רב תכליתי לציוד אלקטרוניקה ולשרתים

יש בשוק מגוון דגמים של ארונות רב תכליתיים המיוצרים מחומרי גלם איכותיים ועמידים כמו אלומיניום ונירוסטה. ניתן לרכוש ארון רב תכליתי בגדלים שונים, בהתאמה לצורכי הארגון ולמאפייני הציוד שיש להתקין בארון. חשוב לוודא כי הארון כולל צלעות קירור, דלת זכוכית, מערכת מתקדמת לזרימת אוויר כדי לשמור על טמפרטורה אחידה ומדפים הניתנים לכיוון. כמו כן, יש לשים דגש על רמת הרעש שהארון מייצר, במידת הצורך ניתן להתקין פתרונות אקוסטיים בארון כדי להפחית את הרעש. בעת רכישת ארונות שרתים וציוד אלקטרוניקה מומלץ לבדוק מי מבצע את ההתקנה בבית העסק, לכמה זמן מקבלים אחריות ומה היא כוללת.
הצטרפו למועדון
התקשרו אלינו: 03-6359708
או כתבו לנו ונחזור אליכם במהירות:

 




הצהרת נגישותמפת אתרהצטרפות אל מועדון הלקוחות