גדרות עץ ואלומיניום

עץ ואלומיניום הם מבין חומרי הבנייה הפופולאריים ביותר כיום. לכל אחד מהם יש את היתרונות שלו, אבל קשה להגיד שאחד מהם עדיף על משנהו, ומדובר בבחירה אישית בהתאם להעדפות של הלקוח, כאשר לעיתים קרובות יש רצון להתאים את הגדר למראה הכללי של הבית או החצר.

לכן, לפני שאתם בוחרים בין גדרות לגינה, חשוב שתבינו את המאפיינים הייחודים של עץ ואלומיניום.

עץ

עץ הוא אחד מחומרי הבנייה העתיקים ביותר ולכן שמורה לו זכות הבכורה. העץ משמש כחומר גלם נפוץ למדי לגדרות ושערים. גדרות עץ הן בעלות מראה קלאסי ואם שומרים עליהן נכון, הן מחזיקות מעמד למשך שנים רבות. על מנת לעשות זאת, בדרך כלל משתמשים בחומרים מיוחדים לעץ. תפקידם של החומרים האלו הוא למנוע חדירה של מזיקים ומים לעץ, כך שהוא יכול לשמור על צורתו המקורית מבלי להתעוות או להתפורר מבפנים. יש גם משפחה של חומרים שמסירים כתמי שמן, כתמי מים, טחב ועובש, כך שאפשר לצבוע את העץ מחדש ביתר קלות.
עוד יתרון של העץ הוא שניתן לצבוע אותו בכל צבע שרוצים, אף על פי שהצבעים הקלאסיים הם לרוב בגווני לבן, טורקיז וירוק.
העץ הפופולארי ביותר לגדרות  עץ הוא עץ אורן. לעץ זה יתרונות רבים: מדובר בעץ רך ולכן הוא עמיד במיוחד בפני ריקבון וקל ללטש ולצבוע אותו. עץ פופולארי נוסף הוא עץ איפאה. מדובר בעץ יקר יותר, אבל הוא נחשב לעמיד ביותר מבין כל סוגי העצים המשמשים לבניית גדרות.

גדרות אלומיניום

אלומיניום הוא עוד חומר פופולארי מאוד בשל העובדה שהוא אינו מחליד ואינו מתחמצן, ויחד עם זאת הוא קל מאוד ונוח לשימוש מבין כל המתכות השונות. כתוצאה מכך, גדרות אלומיניום הן בעלות מראה מרשים ומחזיקות מעמד במשך שנים עם תחזוקה מינימאלית.
אמנם גדר האלומיניום אינו מתאימה לכל אחד ויש לה מראה מתכתי משהו, אבל ככל שיותר ויותר בתים נבנים בסגנון מודרני, כך היא הופכת להיות לפופולארית יותר. בנוסף לכך, מגוון הצבעים שבהם ניתן לצבוע את האלומיניום הוא גדול למדי (בין היתר לבן רגיל או עכור), כך שאפשרויות ההתאמה למבנים קיימים הן רבות יותר מאשר ניתן לחשוב בתחילה.
גם מבחינה עיצובית יש לאלומיניום הרבה מה להציע, החל מקווים ישרים (אופקים או אנכיים), דרך פרזולים מיוחדים ועד לשילובים עם חומרים נוספים (עץ, מתכת או אבן) ליצירת מראה מרשים ומיוחד.
עוד יתרון של גדרות גינה העשויות אלומיניום, הוא שהן מסוגלות להגן על מה שנמצא מאחוריהן בצורה טובה יותר – לא רק שאפשר להקים אותן בכל גובה שרוצים, אלא שהקצוות שלהן יכולים להיות מחודדים וכך להקשות על מי שרוצה לטפס מעליהן בידיים חשופות.

התקנת הגדר

בין אם תבחרו בגדר עץ או גדר אלומיניום, רצוי לבצע את ההתקנה בצורה מקצועית על מנת להתאים את הגדר למשטח עליו היא ממוקמת ולשמור על יציבותה. אתם יכולים כמובן לקנות קיטים להרכבה עצמית (DIY), אבל רצוי שיהיה לכם ניסיון קודם בבניה קלה.

הצטרפו למועדון
התקשרו אלינו: 03-6359708
או כתבו לנו ונחזור אליכם במהירות:

 




הצהרת נגישותמפת אתרהצטרפות אל מועדון הלקוחות