דגשים לעיבוד אלומיניום, חיתוך וחריטה בלייזר

אלומיניום הוא אחד החומרים הנפוצים והשימושיים ביותר. זוהי מתכת קלה יחסית, בצפיפות של 2.5 גרם / סמ"ק והיא נוחה לעבודה ולעיבוד מכל סוג. ניתן לבצע מגוון רחב של עבודות עיבוד שונות באלומיניום, בשל התכונות של האלומיניום, ולכן היום ניתן לראות יותר ויותר שיטות חדשניות המאפשרות עבודה עם אלומיניום באופן נוח ויעיל יותר כמו חיתוך, חריטה בלייזר, כיפוף ועוד מגוון רחב מאוד של עבודות שונות.
בנוסף, תכונות האלומיניום הופכות את המתכת הזו לבעלת יכולת התנגדות לקורוזיה ולכן השימוש הפך לפופולארי מאוד בתעשיית הכימיה, האלקטרוניקה, הטקסטיל והמזון.

טיפים לעיבוד נכון של אלומיניום

אלומיניום ניתן לעיצוב ועיבוד בכל צורה אפשרית, ניתן לשנות את צורתו, לבצע עליו חריטה בלייזר, חיתוך ועוד מגוון רחב של עבודות עיבוד שונות בהתאם לצרכים שלכם ולתוצר הסופי הנדרש.
את חומר הגלם הטהור של האלומינים ניתן לסגסג עם מגוון רחב של מתכות נוספות כמו מגנזיום, נחושת וצורן בהתאם למוצר הסופי הנדרש. לדוגמא, כאשר משתמשים באלומיניום לצרכים ימיים וזקוקים לחומר בעל עמידות גבוהה מאוד מול קורוזיה וחוזק מכאני רב משתמשים באלומיניום בסגסוג של מגנזיום. כמובן, השילוב נקבע על ידי מומחים בעלי ניסיון רב בתחום, וכאלו שיודעים כיצד ליצור שילוב נכון בין החומרים בכדי להגיע לתוצר הסופי שהם מחפשים.

מי מבצע את העיבוד?

אם אתם זקוקים לעבודות עיבוד של אלומיניום, ולא משנה אם מדובר בכיפוף פשוט או חריטה בלייזר מורכבת יותר, חשוב מאוד לפנות אל בעלי מקצוע מומחים בתחום אשר מכירים היטב את החומר, יודעים כיצד לעבוד איתו בצורה נכונה, כיצד לבחור בסוגי החומר הנכונים על פי התוצר הסופי שהם רוצים ליצור ועוד.
היום תוכלו למצוא מגוון רחב של חברות ומפעלים שונים אשר עוסקים בכך, אך חשוב מאוד שתהיו בטוחים כי אתם בוחרים במומחה בתחום אשר יוכל לבצע את העיבוד בהתאם למוצר הסופי לו אתם זקוקים, ויוכל לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

מי יכול להשתמש בעבודות עיבוד אלומיניום?

היום ניתן לראות כיצד כמעט כל תעשיה שקיימת משתמשת בעיבוד אלומיניום לצרכים שונים – תעשיית הרכב, המכונות, ההייטק, הרפואה ועוד מגוון עצום של תחומים רבים, בכולם האלומיניום הוא חלק בלתי נפרד מהמוצרים היום יומיים בהם משתמשים.
בנוסף, בשל קלות העבודה היחסית עם החומר, והאפשרות להגיע איתו למגוון רחב של תוצאות שונות, היום ניתן לראות גם לקוחות פרטיים רבים אשר משתמשים במוצרים כאלו, כמו ליצירת שלטי חוץ לבית, מעקות, שערי כניסה ועוד מוצרים רבים אחרים.
חשוב גם לציין כי היום האלומיניום הינו זול משמעותית ממה שהוא היה בעבר ולכן הפופולאריות שלו והשימוש בו הולך וגובר מידי יום, הביקוש עולה.
 
הצטרפו למועדון
התקשרו אלינו: 03-6359708
או כתבו לנו ונחזור אליכם במהירות:
    

 




הצהרת נגישותמפת אתרהצטרפות אל מועדון הלקוחות