היתר בנייה לפרגולה

הממשלה מקדמת הקלות משמעותיות בתהליכי בניית פרגולות. התכנית: לא יהיה צורך בהיתר לבניית פרגולה. לתושבי ישראל המעוניינים בבניית פרגולה יש סיבה לצפות בקרוב לכך שפרויקט הבניה יהיה קל ומהיר.

פרגולה

לתושבי ישראל המעוניינים בבניית פרגולה יש סיבה לצפות בקרוב לכך שפרויקט הבניה יהיה קל, מהיר ונעים הרבה יותר משהיה עד כה. לאחרונה פרסם שר הפנים, גדעון סער, תזכיר חוק שפירושו קידום הקלות בתהליך הרישוי בניית פרגולות בפרט. תזכיר החוק הוא חלק מהמגמה הממשלתית לקדם פישוט והקלה של תהליכי בנייה קטנים. השינויים, שהוכנו בשיתוף עם ראש מנהל התכנון במשרד הפנים, עתידים להתרחש במספר שלבים, והם נמצאים כעת בהליך של חקיקה בכנסת.

החוק החדש

לפי הצעתו של סער, לאחר שיועבר החוק החדש לא יהיה כלל צורך לקבל היתר עבור בניית פרגולה. סער העלה את הצעתו לאחר שניסיון של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להעביר חוק שמסדיר בניית פרויקטים קטנים לא עבר את שלב החקיקה בכנסת. כעת החלה הממשלה בניסיון להעביר את חלקי החוק בשלבים. כחלק מהרפורמה מוצעים לוחות זמני מכסימום לאישור פרויקטים מסוג זה, כי תהיה אפשרות לנהל את התהליך דרך האינטרנט, וכי יוקמו מכוני רישוי מיוחדים שיטפלו בהעברה האדמיניסטרטיבית של האישורים הנדרשים משרדי ממשלה אל האזרחים.

סער אמר כי כוונת החוקים החדשים היא לייעל את מערכת התכנון ולקצר את הזמן שנדרש לאזרחים להשלים תהליכי בנייה, דבר שישפר את איכות השירות שהאזרחים מקבלים ויפנה את משאבי הוועדות המחוזיות לעיסוק הליכי בנייה של פרויקטים גדולים ומורכבים יותר.

כלכליסט, 16.06.13: רפורמת הפרגולות של סער: לא יצטרכו היתרים לשינויי בנייה מסוימים
 

פרגולה בהרכבה עצמית

גלובל אל סי אס פיתחה פרגולות מאלומיניום, אשר נותנת פתרון הצללה מהיר, קל הרכבה, יפהפה, עיצובי ופונקציונאלי. כל הפרופילים והציפוי שלהם, צבע או אנודייז, בעלי תו תקן ישראלי.

למידע מלא על הפרגולה >>

הצטרפו למועדון
התקשרו אלינו: 03-6359708
או כתבו לנו ונחזור אליכם במהירות:

 




מפת אתר פרגולות אלומיניום