התאמה נכונה של פרופילים ופרגולות עבור מחסנים

תכנון מרחבי פנים וחוץ בשטח מחסנים מסחריים ותעשייתיים ו/או חנויות ענק המשמשות כמחסני מוצרים או גלריות מכירה, מחייב אתכם להסתייע בפתרונות אחסון מתקדמים המוצעים לכם כיום בין היתר באמצעות מדפי אחסון לתעשייה כגון: מדפים לאחסנה כבדה, מדפים לאחסנה קלה ועוד מגוון רחב של פתרונות אחסון המותאמים לאופי וסוג המוצרים אותם אתם מחזיקים בשטחי המחסן או חנויות הענק.
תכנון והקמה של מדפים למחסן או לשטח החנות הינם הליכים מקצועיים אותם ניתן ליישם באמצעות פרופילי אלומיניום המקנים לכם יתרונות רבים כגון: חומר גלם עמיד לתהליכי קורוזיה, חומר גלם ייעודי לצרכי בניה קלה, חומר גלם חזק בעל עמידות לאורך שנים וכדומה. כמו כן, מדפי אחסון המיוצרים מאלומיניום נהנים מיתרון נוסף לנוכח העובדה שחומר האלומיניום הינו חומר גלם מוליך חום ולכן פרופילי האלומיניום מהם מיוצרים המדפים יכולים לשמש כצלעות קירור בתעשייה ובמקרים בהם אתם נדרשים לאחסן מכשירי אלקטרוניקה שונים.

הקמת פרגולות אלומיניום מחזית המחסן ו/או החנות

במידה ועומד לרשותכם שטח חיצוני אותו תרצו "לנצל" למטרותיכם, תוכלו לעשות זאת באמצעות תכנון פרגולות מאלומיניום המאפשרות לכם ליהנות גם מחלל מקורה ומוצלל וגם משטח ייעודי להגדלת שטח המחסן או בית העסק. פרגולות אלומיניום המיוצרים מפרופילי אלומיניום בגדלים שונים מעניקים לשטח החיצוני של המחסן או בית העסק מראה מרשים ומזמין, כאשר גם חלל הפרגולה יכול להפוך למעין נקודת מכירה או אחסון נוספת.
כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של פרגולות אלומיניום בעיצובים שונים, כאשר בין יתר סגנונות העיצוב תוכלו למצוא גם פרגולת אלומיניום דמוי עץ שמצד אחד מעניקה לכם את כל היתרונות הנלווים למראה היוקרתי של פרגולת עץ ומצד שני מאפשרת לכם ליהנות מכל היתרונות הנלווים לאלומיניום כחומר גלם עמיד לתנאי חוץ ופגעי מזג הסביבה ומזג האוויר. פרגולות האלומיניום, בדומה למדפי אלומיניום, מיוצרות ממספר פרופילי זווית היכולים להתאים לכל גודל שטח אותו תבקשו לחפות ולכל סגנון עיצובי של פרגולה אותה תרצו לייצר.

ציפוי פרופילי אלומיניום

חומר האלומיניום המשמש בין היתר לצרכי הקמת מדפים לחנויות, מדפי אחסון לתעשייה ופרגולות אלומיניום בעיצובים שונים, הינו חומר גלם העובר תהליכי ציפוי אשר נועדו למנוע בלאי וקורוזיה בגוף הפרופיל. תהליכי ציפוי אלומיניום מיושמים באמצעות טכניקות צביעה שונות, לרבות, ציפוי אלומיניום בצבעי RAL, ציפוי אלומיניום באמצעות צבעי מטאל ועוד. טכניקות הציפוי והצביעה השונות מאפשרות לכם לקבל פרופילי אלומיניום עמידים ואיכותיים המגיעים במגוון רחב של טקסטורות וגוונים אותם ניתן להתאים לעיצוב הכללי של המחסן או החנות.
זכרו: תכנון קפדני של מדפי האחסון יאפשר לכם לייעל באופן משמעותי את הליכי הסדר והארגון בשטח המחסן וכפועל יוצא מכך יאפשר לכם להגדיל את היקף המוצרים המאוחסנים בשטח המחסן, החנות או נקודת המכירה.
הצטרפו למועדון
התקשרו אלינו: 03-6359708
או כתבו לנו ונחזור אליכם במהירות:

 




הצהרת נגישותמפת אתרהצטרפות אל מועדון הלקוחות