חשיבות פרופיל אלומיניום בדלתות פנים

מהו פרופיל אלומיניום המיועד למטרות ייצור של דלתות פנים ומהי חשיבותו? כל מה שצריך לדעת על חשיבות פרופילי אלומיניום בדלתות פנים בכתבה שלפנים.
אלומיניום הינה מתכת רכה הידועה בחסינותה מפני קורוזיה, עמידותה לאורך שנים ומשקלה הנמוך באופן יחסי בהשוואה לסוגי מתכות אחרות. יתרונותיו של האלומיניום הפך אותו לאחד מחומרי הגלם השימושיים ביותר לצרכי ייצור של מוצרים שונים, לרבות, ייצור דלתות פנים בהן קיימת חשיבות רבה לעמידות חומר הגלם מפני תהליכי קורוזיה.

השימוש באלומיניום כחומר גלם

יתרונותיו של האלומיניום הובילו לכך שנעשים בו מגוון רחב של שימושיים לצרכי ייצור בתעשיות מסורתיות לצד תעשיות מתקדמות וחדשניות. בנוסף, יכולות העיבוד של האלומיניום אשר הלכו והשתכללו במהלך השנים האחרונות מאפשרות לעשות בו שימושים למגוון רחב של מוצרים הקשורים לתחום הבנייה, לרבות, חיפויי מבנים ובניינים באלומיניום, ייצור דלתות פנים בהתאמה אישית, חלונות, גדרות ומעקות מאלומיניום, ייצור פרגולות מאלומיניום, ייצור סוכני הצללה מאלומיניום, ייצור גופי תאורה מאלומיניום ועוד.

ציפוי פרופילי אלומיניום

ציפוי של פרופילי אלומיניום מיושם כיום באמצעות טכניקות צביעה שונות וגימורים שונים, לרבות, ציפוי הפרופיל בצבעי מטאל, ציפוי אנודייז, ציפוי בצבעי RAL ועוד. כפועל יוצא מכך, עומדת לרשותכם האפשרות ליהנות מגוון רחב של פרופילי אלומיניום בגוונים שונים וטקסטורות שונות והדבר מרחיב את היריעה בכל הנוגע לייצור דלתות פנים מעוצבות.
שיטות הצביעה והציפוי הפופולאריות ביותר על גבי פרופילי אלומיניום הינן: שיטת האנודיזציה במסגרתה מתבצע הליך של ניקוי וחמצון מבוקר של הפרופיל, דבר המאפשר הוספת פיגמנטים המקנים צבע טבעי לפרופיל ושיטת הצביעה האלקטרוסטטית המאפשרת שליטה מלאה בגוון הנדרש ובמראה, לרבות, מראה מט או מבריק, מראה מט משי, מראה גימור מגורען, מראה גוון מחוספס, גוונים מטאליים ועוד.

ייצור דלתות פנים מאלומיניום

כיום, תוכלו למצוא מגוון רחב של דלתות פנים המיוצרות באמצעות פרופילי אלומיניום. האלומיניום כחומר גלם לייצור דלתות פנים נעשה בשנים האחרונות נפוץ ופופולארי יותר ויותר וזאת הודות ליתרונותיו של האלומיניום כחומר גלם עמיד ואיכותי המותאם לכל חלל בסביבת המגורים המודרנית, לרבות, סביבה לחה ורטובה. פתרונות הייצור של דלתות הפנים באמצעות אלומיניום מיושמים באמצעות טכניקות מתקדמות לעיבוד האלומיניום כחומר גלם לייצור דלתות מסוג דלתות נסתרות (דלתות קו אפס) המיושרות לקיר ודלתות מסוג דלת הזזה בהן גם נכלל מנגנון צירים נסתר מהעין.
חלק מדלתות הפנים מיוצרות כיום על טהרת האלומיניום כאשר גם גוף הדלת מיוצר ממתכת רכה וקלה במשקל, והדבר מאפשר לכם ליהנות גם ממראה דקורטיבי באמצעות טכניקות צביעה וחיפויי על גבי האלומיניום וגם מנוחות תפעולית של הדלת –לא מדובר בדלתות כבדות משקל. חומר האלומיניום משמש גם למטרות ייצור ידיות ומנגנוני נעילה לדלתות הפנים, כאשר איכויות האלומיניום כחומר גלם החסין מפני התחמצנות וקורוזיה מבטיחות לכם דלתות פנים איכותיות לטווח הארוך.
עיצוב דלתות פנים המיוצרות מאלומיניום הינו הליך מקצועי המאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של סגנונות עיצוב המותאמים להעדפות הטעם האישיות שלכם מצד אחד ולמראה העיצובי הכללי של סביבת המגורים מצד שני. באמצעות חומר האלומיניום ניתן לייצר כיום גם חלונות אלומיניום, מעקות וגדרות ובכך לעצב ולתכנן את כל תהליכי עיצוב הפנים על בסיס חומר האלומיניום.

יתרונות האלומיניום כחומר גלם לייצור דלתות פנים

  • אינו מחליד
  • אינו ניזוק מפגעי סביבה כגון לחות ורטיבות
  • בעל עמידות לאורך שנים
  • אופטימאלי למטרות איטום ואקוסטיקה
  • קל יחסית במשקלו
  • בעל יכולות עיבוד המאפשרות יצירת דלתות פנים בעיצוב אישי
ויתרונות נוספים ההופכים את אלומיניום לאחד מחומרי הגלם הנפוצים ביותר לצרכי ייצור דלתות פנים מעוצבות לסביבת המגורים המודרנית.
הצטרפו למועדון
התקשרו אלינו: 03-6359708
או כתבו לנו ונחזור אליכם במהירות:

 




הצהרת נגישותמפת אתרהצטרפות אל מועדון הלקוחות