מטבחים מעוצבים בשילוב אלומיניום

האלומיניום הפך בשנים האחרונות לאחד המוטיבים הבולטים של עיצוב מטבחים, ואפשר להבין למה: מדובר בחומר גלם פופולרי באופן כללי שמתאפיין ביתרונות רבים, ואך טבעי הוא שנרצה אותו גם במטבחים שלנו.

היתרונות של השימוש באלומיניום

האלומיניום מוכר לבני האדם כבר מהמאה ה-5 לפני הספירה, אבל השימוש בו הפך לנפוץ מאוד רק לפני כ-150 שנה, כשצ'רלס הול בן ה-22 מצא דרך יעילה להפיק אלומיניום במחיר נמוך. יתרונות משמעותיים נוספים של המתכת הזו הם שנוח מאוד לעבד אותה ולעבוד איתה, היא קלת משקל ובה בעת חזקה, היא החומר השני במידת חשילותו (אחרי הזהב), עמידה מאוד בפני קורוזיה ובכלל ובנוסף האלומיניום הינו מוליך איכותי גם של חום וגם של חשמל.

מה תורם האלומיניום למטבח?

אם בעבר המטבחים בכמעט כל הבתים היו דומים מאוד זה לזה, הרי שכיום מוקדשת תשומת לב רבה לעיצוב שלהם: מטבחים מודרניים, מטבחים כפריים, מטבחים בשחור-לבן והאפשרויות עוד רבות ומגוונות – כך שכל אחד וכל אחת יכולים למצוא מטבח שייראה בדיוק כפי שהם תמיד חלמו עליו.
לכל אחד מסוגי המטבחים הנ"ל מאפיינים משלו, אבל ישנו גם מכנה משותף נרחב והוא כאמור האלומיניום.
מקום אחד במטבח שבו האלומיניום הוא בחירה קלאסית הם הארונות, והסיבה לכך היא שחומר זה מקנה לארונות המטבח עמידות גבוהה במיוחד: אלומיניום כאמור לא מתרגש ממים ולא סובל מקורוזיה, חומרי ניקוי לא משפיעים עליו ולא גורמים לבלאי מואץ, החיבור בין גוף הארון לבין הצירים והמסילות אופטימלי ומונע גם הוא שחיקה מיותרת ובנוסף אין צורך בתחזוקה רבה כדי לשמור על הארונות במצב מצוין.
בנוסף כדאי להשתמש באלומיניום לטובת פרופיל לחלונות המטבח. פרופיל אלומיניום מתאפיין כאמור במשקל קל ובה בעת בחוסן רב ולכן הוא אידיאלי לחלונות בעלי מפתח גדול במיוחד – עיצוב מטבחים כפריים למשל נשען במידה רבה על חלונות שכאלה, כדי להכניס פנימה כמה שיותר אור טבעי ולחבר בין הפנים לחוץ, ועבורם פרופיל אלומיניום בעל קווים נקיים ומדויקים הוא הבחירה המיטבית.
אופציה נוספת היא מדפי אלומיניום – מדפים יפים ועמידים ועליהם פריטים שונים שתורמים לאסתטיקה של המטבח ובנוסף אתם נהנים מגישה ישירה ומהירה אליהם.

מטבחי חוץ מאלומיניום

מגמה נוספת שמאפיינת את עולם המטבחים בימינו היא התקנת מטבחי חוץ – מטבחים שממוקמים בגינה של בעלי בית פרטי שאוהבים מאוד לארח ורוצים להכין את האוכל בשיא הנוחות בגינה ולא להתרוצץ כל הזמן בין הפנים לחוץ, מטבחים שממוקמים במרפסת רחבת ידיים וגם ביחידות אירוח ובצימרים ניתן למצוא מטבחים שכאלה.
גם במסגרת עיצוב מטבחים חיצוניים האלומיניום הוא נכס יקר ערך. במקרים אלה מומלץ להשתמש בפרופילי אלומיניום שעברו תהליכי ציפוי כמו גם צביעה שיקנו להם עמידות מרבית גם בתנאי מזג אוויר פחות נוחים, ובנוסף יתרמו לעיצוב שובה לב של המטבח אשר משתלב היטב עם הגינה או הסביבה החיצונית.

 
הצטרפו למועדון
התקשרו אלינו: 03-6359708
או כתבו לנו ונחזור אליכם במהירות:
    

 




הצהרת נגישותמפת אתרהצטרפות אל מועדון הלקוחות