סגירת מרפסת עם פרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום הפכו להיות הדבר החם הבא בכל מה שקשור להצללה על בתים פרטיים ועסקים: למרות שכבודן של פרגולות העץ הקלאסיות במקומו מונח, יש לפרגולות האלומיניום מספר לא מבוטל של יתרונות משמעותיים, במיוחד כאשר רוצים להשתמש בה על מנת לסגור מרפסת או חלל גדול אחר באופן הרמטי:

תחזוקה

האלומיניום הוא חומר קל משקל, ויחד עם זאת עמיד מאוד. לכן, הוא כמעט ואינו דורש תחזוקה מלבד ניקוי של עלים או לכלוך אחר ושטיפה עם מים (אין צורך בחומרי ניקוי מיוחדים). האלומיניום גם לא מחליד ועמיד בכל מזג אוויר. אם יש בפרגולה אלמנטים מעץ (ראו מיד), אפשר עדיין להשתמש בציפוי וצבע, והתחזוקה תהיה קלה יחסית.

עיצוב פרגולות

רבים סבורים שפרגולות אלומיניום אינן יפות כמו פרגולה מעץ. למרות שזו כמובן גם שאלה של טעם אישי, חשוב לדעת שהיום יש הרבה מאוד צבעים שונים שניתן לבחור מתוכם, החל מצבעים בהירים וסולידיים, ועד לצבעים מטאליים וחזקים שיכולים להתאים מאוד לעיצוב מודרני.
כמו כן, הקירוי של הפרגולה לא חייב להיות מאלומיניום, וניתן להשתמש בקירוי עץ, במבוק או סוגים שונים של פלסטיק שקוף ואיכותי שמעניקים לה מראה טבעי יותר.

רפורמת הפרגולות וסגירת מרפסות

אולי היתרון הכי משמעותי בכל מה שקשור לסגירת מרפסת: רפורמת הפרגולות, שנכנס לתוקפה ב-2014, מאפשרת לבנות פרגולה או כל מבנה אחר מחומרים קלים ללא קבלת היתר מיוחד מן המועצה המקומית לתכנון ובנייה, וכל זאת תחת תנאים מסוימים כמו למשל גודל השטח המוצל (בכל מקרה, רצוי לבדוק את התנאים הספציפיים של כל מועצה ומועצה). כל מה שצריך לעשות הוא להשתמש בטופס אותו ניתן לשלוח באינטרנט ולצרף את המסמכים המתאימים.
באופן זה, מי שמתכנן סגירת מרפסת כבר לא צריך לקחת בחשבון זמן המתנה ארוך ובירוקרטיה מתישה.

גמישות הפרגולות

מכיוון שהאלומיניום הוא חומר קל, ניתן להשתמש במבנים עצמאיים שלא נשענים על קיר על מנת להצל על שטחים בכל מקום שהוא. באותו אופן, באמצעות שימוש בפרגולות אלומיניום חדשניות, ניתן להצל על שטח גדול יותר באמצעות בנייה מודולרית וחיבור של מספר קונסטרוקציות יחדיו, מה שיכול להיות אופטימלי לסגירת מרפסת במסעדות ברחובות ראשיים ואפילו בבתי מלון.
מהסיבה הזו, קל יחסית לחבר אלמנטים נוספים מצדי הפרגולה כמו למשל קירות זכוכית עם פרופילים מחומרים קלים על מנת ליצור חדר נוסף. כל זאת מבלי ליצור תחושה של חלל סגור ומנוכר. מכיוון שהאלמנטים האלו קלים גם כן, בדרך כלל יש אופציה לפרק ולהרכיב אותם על פי עונות השנה. לדוגמה, ייתכן שבאביב, בו מזג האוויר נוח ואין גשם, נרצה להישאר רק עם הפרגולה עצמה
הצטרפו למועדון
התקשרו אלינו: 03-6359708
או כתבו לנו ונחזור אליכם במהירות:

 




הצהרת נגישותמפת אתרהצטרפות אל מועדון הלקוחות