פרגולות אלומיניום להצללת מרפסת

פרגולות מאלומיניום הן סוג חדש של פרגולות שאפשר להגדיר אותן כשילוב בין פרגולות לסוכך: מצד אחד יש להן את הצורה והמראה של פרגולה, אך מצד שני הן מתפקדות כמו סוכך נפתח.
 
לכן, פרגולות אלומיניום יכולות לשמש כפתרון הצללה נהדר למרפסות וחצרות גדולות ויש להן מספר יתרונות בלעדיים: 

הגנה מפני השמש והגשם

כיסוי האלומיניום נותן הגנה מושלמת מפני השמש בקיץ ומפני הגשם בחורף. בשילוב עם סוככי מסך קדמיים, ניתן להשתמש בפרגולות אלומיניום לסגירת מרפסת באופן הרמטי ואיכותי. יש גם פרגולות שכוללות בתוכן מרזב לאגירת מי הגשמים אשר מונע הצפה גם בימים גשומים במיוחד. 

התאמה לכל מזג אוויר

מכיוון שהפרגולה יכולה להיפתח בכל זווית אשר רוצים (בדרך כלל הפתיחה היא מהמרכז וניתן לבצע אותה גם עם שלט רחוק), היא מתאימה לכל מזג אוויר ולרמות משתנות של קרינת שמש, מה שיכול לתת פתרון כולל בלי קשר לאזור הגיאוגרפי בו נמצאת הפרגולה. 

הצללה על אזורים גדולים במיוחד

פרגולות אלומיניום יכולות להיות מודולריות ולכן אפשר להרכיב אותן ביחד זו לצד זו על מנת ליצור הצללה על אזורים גדולים במיוחד כמו למשל מסעדות ואפילו גני אירועים. כמו כן, לא כל הפרגולות זקוקות לתמיכה של קיר ויש כאלו שעומדות על שתי רגליים בלבד, כך שאפשר למקם אותן בכל מקום בו רוצים. 

עמידות

בפרגולה רגילה, החלק שמרכיב את הכיסוי ונמצא על הקורות העליונות עשוי להתבלות ולהתפורר עם השנים, כך שיש לתחזק את הפרגולה כל שנה לפחות על מנת למנוע דליפות של גשם שבסופו של דבר יצריכו תיקונים גדולים יותר. לעומת זאת, פרגולה מאלומיניום אל-חלד אינה מחלידה ולא זקוקה כמעט לטיפולים שוטפים למעט שטיפה עם צינור על מנת להסיר לכלוך לא קשה. 

שילוב תאורה

ההגנה מפני הגשם מבטיחה שמים לא יחדרו לחלק הפנימי של הפרגולה ולכן אפשר להתקין בתוכה חוטי חשמל ולשלוט בתאורה של נורות חשמליות על מנת ליצור אפקט של תאורה לילית עדינה או חזקה (במקרים מסוימים אפשר לשלוט במידת העמעום). 

התקנה מהירה

הזמן הכי טוב להתקנת פרגולה הוא בסתיו או באביב לפני שמתחיל החום הגדול או הגשמים, וההתקנה של פרגולה חשמלית היא קלה במיוחד ומבוצעת במהירות על ידי בעל מקצוע. בדרך כלל לא צריך מנוף עבור אלומיניום, מכיוון שהוא חומר קל במיוחד. לכן, אפשר להתקין פרגולת אלומיניום מהיום להיום ולא צריך לפנות לשם כך הרבה זמן.
הצטרפו למועדון
התקשרו אלינו: 03-6359708
או כתבו לנו ונחזור אליכם במהירות:

 




מפת אתר פרגולות אלומיניום