פרגולות אלומיניום מודרניות

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר אנשים אשר בוחרים להתקין פרגולות אלומיניום, הן במרפסות ובגגות הבתים, בחצרות ובגינות וכן במתחמים אחרים. השימוש הגובר בפרגולות אלו נובע משתי סיבות עיקריות.
סיבה ראשונה היא, בעקבות רפורמת הפרגולות שעברה לפני מספר שנים בממשלה הרי שאין צורך לבקש אישור בנייה מיוחד להתקנת פרגולה. לכן אנשים רבים החליטו להשתמש בפרגולות לצורך קירוי שטח פתוח במקום בכיסויים מסוגים אחרים. סיבה שנייה היא, החידושים בתחום פרגולות אלומיניום והעובדה שמדובר בפרגולה המשוכללת ביותר שקיימת כיום בשוק, הובילה לכך שהיא גם הפרגולה הכי פופולארית בתחום.

אילו שכלולים יש בפרגולות אלומיניום

כאמור פרגולת אלומיניום נחשבת לפרגולה המתקדמת ביותר שקיימת היום בשוק. זאת להבדיל מפרגולת עץ, נניח. בין השכלולים השונים שקיימים בה, אפשר למצוא:
  • יכולת כיוונון – מדובר בפרגולה שיכולה להיפתח ולהיסגר באופן חשמלי. כלומר ניתן להשתמש בה בתור קירוי מלא או חלקי, כל זה באמצעות לחיצת כפתור.
  • תאורה – ניתן למצוא פרגולות אלומיניום שמגיעות עם תאורה מובנית, מה שחוסך את הצורך להתקין תאורה חיצונית.
  • הצללה – ניתן למצוא זוויות שונות של הצללה אשר ניתן לכוון באמצעות שלט או באמצעות כפתור.
  • עמידות – פרגולות אלומיניום היא עמידה וחזקה יותר מכל פרגולה אחרת, מאחר שהחומר שלה הוא איכותי מאוד.
חשוב להבהיר, ניתן להתקין פרגולות כאלה במגוון רחב של מקומות ולכן אנחנו נמצא אותן גם במבנים פרטיים וגם במבנים אחרים. יש מי שמשתמש בה לצורך קירוי פינת ישיבה בגינה, גג, מרפסת שמש, וכן במקרים של קירוי חנייה. כמו כן אפשר למצוא פרגולות אלומיניום בגנים ובפארקים ציבוריים וכן במוסדות ציבור שונים.

איך מחליטים היכן וכיצד להתקין אותה

מאחר ופרגולת אלומיניום הוא מוצר שנקנה רק פעם אחת ולא יותר, הרי שעלינו לחשוב היטב היכן אנחנו רוצים להתקין אותה וכיצד. לשם כך עלינו לבחון את השטח בו אנחנו רוצים להתקין אותה, מה הגודל שלו ועד כמה הוא זקוק לפרגולה לצורך קירוי. חשוב לזכור, אנחנו נרצה להתקין פרגולה מכל סוג ובפרט פרגולת אלומיניום, במקום לא מקורה בו אנחנו משתמשים הרבה, בשביל שנוכל ליהנות ממנו גם בימים חמים וגם בימים גשומים.
ההחלטה כיצד להתקין אותה, תלויה במבנה השטח עצמו, במידה וניתן אנחנו נחבר את הפרגולה למבנה, במידה ולא, הרי שנתקין את הפרגולה באמצעות עמודים תומכים. אלו יכולים להיות שני עמודים או ארבע, תלוי בגודל השטח שעומד לרשותנו וכן במבנה הפרגולה עצמה.

הצטרפו למועדון
התקשרו אלינו: 03-6359708
או כתבו לנו ונחזור אליכם במהירות:

 




מפת אתר פרגולות אלומיניום