שילוב של פרופילים מאלומיניום וסוככים מאלומיניום בעיצוב גינה

פרופילי אלומיניום הפכו בשנים האחרונות לאחד מחומרי הגלם השימושיים ביותר לצרכי בנייה ועיצוב. פרופילים אלו מיוצרים מחומר האלומיניום הידוע ביתרונותיו הרבים בשל היותו חומר גלם עמיד, איכותי וחזק. יתרונותיו של האלומיניום הובילו לכך שהוא משמש יותר ויוצר לצרכי הקמתם של אלמנטים דקורטיביים בחצר הבית הפרטי.
בין יתר השימוש הנפוצים ביותר בחומר האלומיניום לצרכי עיצוב גינות בבתים פרטיים, תוכלו למצוא סוככים מובנים מאלומיניום, פרגולות אלומיניום, גדרות אלומיניום, שערי חנייה וכניסה ראשית מאלומיניום ועוד. עיצוב גינה באמצעות פרופילי אלומיניום מאפשרת לכם ליהנות כיום ממגוון רחב של אפשרויות עיצוביות וזאת לנוכח העובדה שחומר האלומיניום ידוע כחומר גלם בעל יכולות עיבוד גבוהות. כמו כן, תוכלו ליהנות כיום ממגוון רחב של פרופילי אלומיניום המגיעים בטקסטורות שונות וגוונים שונים, לרבות, פרופילי אלומיניום דמוי עץ המיועדים לכל אילו מביניכם המעוניינים לשמר את "המראה הטבעי" בשטח הגינה מבלי לוותר על איכויותיו ויתרונותיו של חומר האלומיניום כחומר הגלם האופטימאלי ביותר לתנאי חוץ.

פרגולות וסוככי גינה מאלומיניום

בין יתר מוצרי הגינה המעוצבים ביותר אותם ניתן ליצור כיום מאלומיניום תוכלו למצוא סוככי גינה ופרגולות אלומיניום המותאמות לכל סביבה חיצונית בהתאם לצרכי העיצוב ופתרונות ההצלה הנחוצים לכם. את סוככי הגינה תוכלו להקים על גבי תשתיות הגבה שונות המיוצרות אף הן מאלומיניום ו/או ליהנות מסוככים תלויים המוצבים באוויר באמצעות כבלי מתיחה ו/או פרופילי אלומיניום אנכיים המחוברים לקירות המבנה.
כמו כן, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של עיצובי פרגולות אלומיניום המיוצרות אף הן בהתאם לצרכי העיצוב ופתרונות ההצלה בשטח הגינה. פרגולות האלומיניום מאפשרות לכם ליהנות גם מאפשרויות שונות לסגירת חורף פונקציונאלית של השטח המקורה.
חשוב לדעת: גם את סוככי הגינה מאלומיניום וגם את פרגולות האלומיניום לגינה ניתן לייצר כיום בשילוב חומרים שונים ובכך להעצים את המראה העיצובי של שטח הגינה והשטח המקורה. מוצרי אלומיניום אלו מיוצרים מפרופילים ייעודיים העוברים הליך עיבוד בתנאי ייצור מתקדמים ובכך הם שומרים על עמידותם לאורך שנים גם בתנאי חוץ. פרופילים אלו מגיעים בגוונים שונים וטקסטורות שונות הודות לשיטות צביעה מתקדמות.
לסיכום, שילוב של פרופילי אלומיניום לצורך הקמתם של סוככי גינה או הקמתן של פרגולות אלומיניום לגינה, מאפשר גם לכם ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות עיצוביות וזאת בנוסף ליתרון המובהק של חומר האלומיניום כחומר גלם עמיד ואיכותי אשר איננו מתכלה לאורך השנים כתאוצה מפגעי מזג האוויר.
הצטרפו למועדון
התקשרו אלינו: 03-6359708
או כתבו לנו ונחזור אליכם במהירות:

 




הצהרת נגישותמפת אתרהצטרפות אל מועדון הלקוחות