שימוש באלומיניום לייצור שולחנות עבודה

אלומיניום הוא יסוד המאפשר ייצור מוצרים קלים יחסית לחומרי המתכת השונים. הוא משמש מגוון רב של תעשיות ליצור ייצור מוצרים שונים הדורשים חוזקה בלתי מתפשרת לצד משקל קל וורסטיליות. את אלומיניום ניתן לשלב במוצרים שונים כדוגמת דלתות אלומיניום, חלונות, שולחנות עבודה, כסאות, מכוניות, כלי טייס, פחיות שתייה, גופי קירור, גופי תאורה, מכשור מקצועי ובמגוון מוצרים שונים לצרכן הפרטי ולתעשיות שונות. העבודה עם המתכת הזו היא קלה במיוחד בשל המשקל הקל של החומר וגמישותו, מה שמאפשר לבעלי מקצוע לייצר ממנו מגוון רב של מוצרים שונים באיכות גבוהה, כיוון שהוא אינו מחליד כלל עם השנים.

ייצור שולחנות עבודה מאלומיניום

תעשיית הריהוט הולכת ומתפתחת בקצב מהיר. אומנם את העץ הוותיק והמוכר עדין לא ניתן להוריד מהמדפים, אולם נראה כי אלומיניום נכנס לזירת הריהוט ודחק הצידה את חומר העץ האהוב והפופולרי. על ידי חומר אלומיניום ניתן לייצר מגוון רב של סוגי ריהוט אופנתיים שלא ניתן לייצר מחומר העץ כגון – פרזולים מיוחדים, ידיות למגירות, רגליים לשולחנות עבודה או שולחנות רגילים, רגליים לכיסאות ועד מגוון רב של רהיטים למשרד ולבית.

כאשר מדברים על שולחנות עבודה מאלומיניום נראה כי מדובר ביתרון בולט, כיוון שחומר עץ הוא מאסיבי וכדי ליצור שולחן חזק ויציב מעץ יהיה על השולחן להיות מעץ רחב. לעומתו, בניית שולחן המשולב אלומיניום תהיה הרבה יותר אקסקלוסיבית ובעלת מראה קלאסי, כיוון שהוא הוא בעל מראה עדין ולא מגושם ואין צורך בכמת גדולה של חומר כדי לייצר שולחן חזק ויציב. לכן, תוכלו לרכוש שולחן העשוי מאלומיניום ואפילו לשלב חומרים נוספים כמו – את חומר העץ האהוב והמוכר, זכוכית דקורטיבית, תחליפי עץ וכו'. למעשה, רגלי השולחן והמגירות יכלים להיות עשויים מאלומיניום והפלטה של השולחן יכולה להיות עשויה מעץ או זכוכית.

למה רהיטים מאלומיניום נעשו כל כך פופולריים בשנים האחרונות?

בעבר שילוב מתכות בשולחנות היה פחות נפוץ ביחס לחומר העץ הוותיק, לכן לא היו מייצרים ממתכות כמו פלדה או נחושת רהיטים רבים. אולם, כיום מייצרים מגוון רב של סוגי רהיטים מודרניים מחומר האלומיניום וזאת תודות לגמישות הרבה של החומר וליתרונות הרבים שלו, כדוגמת – חומר גמיש ונוח לעבודה, חומר האלומיניום חזק במיוחד כיוון שהוא מתכתי, מדובר בחומר קל לניקוי ותחזוקה, הוא בעל מראה דקורטיבי המותאם בקפידה לעיצובים מודרניים, ניתן לצבוע אותו בכל תבע רצוי על ידי צביעה בתנור, ניתן למצוא אותו בעוביים שונים ואפילו דקיקים במיוחד וחזקים ועוד מגוון רב של יתרונות נוספים.

אלו עוד רהיטים ניתן ליצור מחומר האלומיניום?

מאלומיניום ניתן ליצור עוד מגוון רב של סוגי רהיטים, החל מכיסאות, כונניות, מדפים, שולחנות מזנונים, רגלי ספה ומיטות, חלונות, דלתות, מדפים והרשימה עוד ארוכה.

הצטרפו למועדון
התקשרו אלינו: 03-6359708
או כתבו לנו ונחזור אליכם במהירות:

 




הצהרת נגישותמפת אתרהצטרפות אל מועדון הלקוחות