שימוש בפרופילי אלומיניום בעת עיצוב שלטים לעסקים

מחפשים אחר פתרונות שילוט לבית העסק? רוצים להבטיח לעצמכם מוצרי שילוט איכותיים ועמידים לכל תנאי מזג האוויר? זה הזמן לדעת הכול על שלטים לעסקים המיוצרים באמצעות פרופילי אלומיניום.
בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות העוסקות ומתמחות בייצור שלטים לעסקים עושות שימוש בפרופילי אלומיניום ייעודים לענף השילוט, וזאת לנוכח היתרונות הרבים הנלווים להליכי ייצור ועיצוב שלטים לבתי העסק השונים באמצעות חומר האלומיניום.

מספר מילים על פרופילי אלומיניום בתעשיית השילוט

אלומיניום הוא למעשה סוג של מתכת רכה הידועה בחסינותה מפני תהליכי קורוזיה, עמידותה לאורך שנים ומשקלה הנמוך יחסית לסוגי מתכות אחרות. כיום, האלומיניום מהווה חומר גלם נפוץ למגוון רחב של שימושים שלצורך השימוש בו מיוצרת תערובת של סגסוגות אלומיניום עם מגנזיום, נחושת, סיליקון וחומרים נוספים.
תרכובות האלומיניום נועדה לייצר חומר גלם חזק, עמיד וקל ונוח לשימוש. באמצעות תערובת זו ניתן לייצר פרופילי אלומיניום המותאמים באופן המדויק ביותר למטרת השימוש הסופית. בפרופילים המיוצרים עבור תעשיית שלטים לעסקים ניתן לעשות שימוש בין היתר לצרכי ייצור שלטי חזית מפרספקס ו/או פנאפלקס, שלטי פנים, שילוט מסגרת, שילוט אלקטרוני וכדומה. כמו כן, ניתן לעשות שימוש בפרופילי האלומיניום למטרות הקמת קונסטרוקציות לשלטי חוצות ומתקני תצוגה בגדלים שונים.

יתרונות השימוש בפרופילי אלומיניום בתעשיית השילוט

כל חברת שלטים המקפידה לעשות שימוש בפרופילי אלומיניום ייעודיים, מאפשרת לקהל לקוחותיה (בעלי העסקים השונים או חברות הפרסום), ליהנות ממוצרי שילוט עמידים ואיכותיים לאורך זמן. פרופילי האלומיניום המשמשים בין היתר למטרות ייצור של מסגרות השילוט, אינם מתכלים עם הזמן והם נותרים חזקים ועמידים בפני תנאי מזג אוויר שונים ולאורך שנים.
כפועל יוצא מכך, בעלי העסק נהנים ממסגרות שילוט עמידות ואיכותיות אותן הן לא יידרשו להחליף במידה והם יהין מעוניינים לשנות את עיצוב שלטים המולבשים על גבי המסגרת. כמו כן, פרופילי אלומיניום המיועדים לתעשיית השילוט משמשים גם ליצירת שלטי אותיות, כאשר את הפרופיל העמיד (אך הגמיש) ניתן לכופף ולייצר באמצעותו כל אות נדרשת.
את פרופילי האלומיניום המיועדים לתעשיית השילוט ניתן לרכוש בכל כמות ובכל אורך נדרש, כאשר לרשות חברת השילוט עומד היצע מרשים של פרופילים בגימורים וצבעים שונים. כמו כן, ניתן ליהנות מפתרונות חיתוך המאפשרים יצירת פרופילי שילוט מיוחדים המותאמים לעיצוב השלט ו/או מסגרתו הייחודית.
יתרון מובהק נוסף הנלווה לשימוש בפרופילי האלומיניום בתעשיית השילוט נובע מעצם העובדה שפרופילים אלו אינם מחייבים את מתקיני השילוט בשטח בביצוע עבודות ריתוך וכדומה, וכפועל יוצא מכך, נוצר חיסכון משמעותי בעלויות העבודה והזמן הנדרש להרכבת השלטים בשטח.
יתרון נוסף לשימוש בעבודה עם אלומיניום טמון בעבודה שפרופילים מסוג זה מותאמים לכל סביבת שילוט נדרשת, לרבות, שילוט פנים (מתקני תצוגה בבית העסק וכדומה), שילוט חוץ (שלטי חוצות, שלטי ענק מוארים בפתח בית העסק וכדומה)  ואפילו מסגרות שילוט נעות על גבי משאיות וכדומה.
 
הצטרפו למועדון
התקשרו אלינו: 03-6359708
או כתבו לנו ונחזור אליכם במהירות:
    

 




הצהרת נגישותמפת אתרהצטרפות אל מועדון הלקוחות