תאורת לד למטבח

תאורת לד מתוחכמת הממוקמת היטב במטבח, יש בה הרבה יתרונות. התוצאה היא מטבח מואר בצורה יעילה, נעימה וחסכונית.

תאורת לד יכולה להיות ממוקמת בנקודות שונות במטבח ומכוונת לאזורים שונים בו, כראות עיניכם, והאפשרויות הן מגוונות מאוד. אורך חייהם של גופי התאורה הוא ארוך ביותר, כיאה לתאורת לד.

מתחת לארונות המטבח

ניתן למקם מתחת לארונות המטבח גופי תאורה שאפשר לסובב ולכוון לכיוונים שונים. כך ניתן להאיר את משטחי העבודה שנמצאים בדרך כלל מתחת לארונות, ואת הפריטים הניצבים עליהם, דבר נוח ביותר.
קיימים גופי תאורת לד חסינים בפני מים המתאימים לחללים הנוטים להירטב, כמו החלל בסביבת הכיור והברזים. החלל שמתחת לארון מואר באור בהיר וחמים.

תאורת רצפה

פס תאורה המותקן מלמטה, לאורך המפגש של הרצפה עם ריהוט המטבח, מאיר את הרצפה כך שתוכלו ללכת עליה בבטחה בכל שעה של היממה. האור הבא מלמטה משיג תוצאה אסתטית מיוחדת.

תאורה עילית

אופציה נוספת ומפתיעה היא מיקום פס תאורה מעל לארונות המטבח. פס תאורה כזה יכול להיות גלוי או חבוי. ניתן לבחור פסי תאורה בעלי עוצמות שונות וגווני אור שונים, לפי הצורך. התוצאה מרשימה, אסתטית וגם יעילה: הארונות והמדפים מוארים באופן ממוקד מבפנים ומאחור ואור רך יותר מאיר את המטבח כולו.

גופי תאורה בתוך ארונות ונישות

ניתן למקם גם גופי תאורת לד בתוך הארונות והחללים האחרים שהמטבח. הדבר יוצר אור מקומי וממוקד המכוון למקום שאליו בוחרים לכוון, בעוד שיתר חלל המטבח נותר אפלולי יחסית. כך מוארים הכלים או המוצרים, קל למצוא פריט שמחפשים, בעוד שבמטבח אין צורך לסבול מאור חזק מדי המכאיב לעיניים או להעיר את הישנים בחדרי הבית האחרים.

התמונות מהאתר www.elementalled.com

הצטרפו למועדון
התקשרו אלינו: 03-6359708
או כתבו לנו ונחזור אליכם במהירות:

 




מפת אתר גופי תאורה Bellco