פרויקט רובוטיקה

גלובל אל סי אס בע"מ נותנת חסות לקבוצת הרובוטיקה של בית הספר "תיכון עתיד" אשר בעיר לוד, ומלווה אותה בפרויקט הרובוטיקה הבינלאומי מטעם ארגון First.

for Inspiration and Recognition of Science and Technology

כחברה מובילה בתחום טכנולוגיות האלומיניום גלובל אל סי אס בע"מ רואה חשיבות רבה בעידוד וסיוע לדור הצעיר להגיע להישגים והצטיינות בתחומי ההנדסה והטכנולוגי. בפרויקט ניתנת משימה אחידה ל-2000 קבוצות של בני נוער המגדירה קריטריונים לבניית רובוט האמור לבצע מספר משימות בזמן קצוב. שם הקבוצה הינו The SPIKES והיא מורכבת מתלמידי תיכון צעירים מלוד והסביבה, אשר אף זכו במספר פרסים לרבות מקום ראשון בפרס "אינוונטור".

חזון הקבוצה הוא להפוך לגיבורי מדע וטכנולוגיה ישראלים. חברי הקבוצה מאמינים שניתן לשפר את פני החברה הישראלית באמצעות לימוד ויישום של מדע וטכנולוגיה ולוקחים על עצמם להשקיע בפיתוח אמצעים טכנולוגיים ורובוטיים אשר ייצגו את מדינת ישראל בתחרות בינלאומית לנוער מרחבי העולם.

על הפרויקט: מדובר בפרוייקט רובוטיקה בינלאומי, מטעם אירגון FIRST, לתלמידי תיכון מכל העולם. בפרויקט ניתנת משימה אחידה לכ-2000 קבוצות של בני נוער. המשימה מגדירה קריטריונים לבניית רובוט שצריך לבצע סט של משימות בזמן קצוב. כל הקבוצות מקבלות פרק זמן של שישה שבועות כדי לבנות רובוט תחרותי שעומד בקריטריונים של המשימה. בתום ששת השבועות מתקיימת תחריות מחוזיות בכל איזור והמנצחים מגיעים לאליפות הבינלאומית בסיינט לואיס,מיסורי,ארצות הברית. אנחנו משתתפים בתחרות מזה שש שנים.

FIRST  (For Inspiration and Recognition of Science and Technology) ארגון הפועל ב20 השנים האחרונות ברחבי העולם במטרה לעודד צעירים לשאוף ולעסוק בעתיד בתפקידי מפתח בתחום הטכנולוגיה וההנדסה,תחומים אשר יכולתם לתרום להתפתחות האנושות כולה הינו רב.

הפרויקט הוא אתגר טכנולוגי מדעי השונה במהותו מצורת הלימוד המסורתית הנהוגה בבית הספר. במהלך בניית הרובוט המשתתפים נחשפים לעולם של ניהול פרויקטים בזמן קצוב, ניהול תקציב, ניהול כוח אדם ועבודת צוות, תכנות, הנדסה, עיצוב גרפי, בניית אתר פעיל המלווה את הפרויקט ותעוד כל שלבי העבודה. בנוסף לכך הם נדרשים לפתח כישורים חשובים הכוללים מנהיגות, עבודת צוות, ביטחון עצמי ומעורבות בקהילה כדי להבטיח הצלחה מירבית בתחרות.

חלק בלתי נפרד מן הפרויקט הוא מעורבות של מהנדסים מקצועיים מחברות היי-טק ותעשייה עם הקבוצה. הדבר מאפשר לבני הנוער לעבוד יחד עם אנשים מובילים בתחום שבהדרכתם אנו מעלים רעיונות, מתכננים ובונים בצורה מקצועית ונכונה.

מידע נוסף על הקבוצה ניתן לראות באתר: www.aleh2212.com

הצטרפו למועדון
התקשרו אלינו: 03-6359708
או כתבו לנו ונחזור אליכם במהירות:

 




הצהרת נגישותמפת אתרהצטרפות אל מועדון הלקוחות