ציפוי פרופילי אלומיניום וצביעת אלומיניום - סוגי ציפוי, אלגון

ציפוי פרופילי אלומיניום במגוון רחב של טכניקות צביעה וגימורים. פרופילי אלומיניום בצבעי RAL, צבעי מטאל, ציפוי אלומיניום PVDF, ציפוי אנודייז (anodize). ניתן לקבל פרופילי אלומיניום בקשת רחבה של גוונים וטקסטורות.
 
על מנת למנוע חימצון אלומיניום יש צורך לצפות פרופילי אלומיניום גולמיים. לרשותנו מספר שיטות ציפוי וצביעת פרופילי אלומיניום לקבלת הצבע והטקסטורה הרצויים:

אילגון אלומיניום – אנודיזציה

האילגון הוא תהליך מבוקר של ניקוי, צריבה וחמצון מבוקר של פני השטח של פרופילי אלומיניום. הפרופילים מתכסים בשכבה דקה של כ-10 מיקרון של אלומיניום אוקסיד אשר מגן על הפרופיל לשנים רבות.
תוך כדי האלגון ניתן להוסיף פיגמנטים (צבענים) כך שהגוון יכול להיות טבעי (שקוף), גוון זהוב, חום, ארד, שחור וכולי. קל לבדוק אם אלומיניום קיבל אילגון. מעבירים עליו אצבע בתנועת שפשוף. אם קצה האצבע לא השחירה משמע האלומיניום אולגן.

צביעה אלקטרוסטטית

בתהליך זה, אחרי כרומטיזציה של הפרופיל הנצבע, בתמיסות של "סודיום כרומט", טוענים את הפרופיל אלומיניום בחשמל סטטי. מאבקים אליו אבקת צבע אשר טעונה גם כן בחשמל סטטי אבל בקוטביות הפוכה לזאת של הפרופיל הנצבע. כתוצאה נוצרה אדהזיה (הדבקה) בין האבקה לפרופיל וכך היא נשארת דבוקה אליו (כאילו בין מגנטים בקוטביות הפוכה). הזו אחד התהליכים של צביעת אלומיניום.

הפרופיל המאובק באבקת הצבע נכנס כולו לתנור ובטמפרטורה של כ-180 מעלות שני מרכיבי האבקה ניתכים, נקשרים ומתקשים על פני השטח ויוצרים צביעה מושלמת. ניתן לקבל מאות גוונים לפי מספרי הצבע, לדוגמא 1015 RAL הוא גוון שנהב/ קרם. ניתן גם לשלוט במראה הגוון: מבריק או מט, או מט משי, עור קליפת תפוז, גימור מגורען, מחוספס, גוונים מטאליים וכולי. אפשר לקבל גם צביעה עם טקסטורה של עץ. צביעה טובה ותקנית היא בעלת עובי של 50-70 מיקרון, והיא עמידה להרבה שנים.

 
הצטרפו למועדון
התקשרו אלינו: 03-6359708
או כתבו לנו ונחזור אליכם במהירות:
    

 




הצהרת נגישותמפת אתרהצטרפות אל מועדון הלקוחות